Liten uppdatering

Sitter just nu och kollar på Herkules som är första filmen på min Disney lista!!
Mått skit dom senaste dagarna varit hos två olika läkare. Jag har också lyckats få en infektion i min navel (fråga mig inte hur.) Så kommer inte kunna bada eller sola på 3-4 dagar för jag har en kompresser över navel så det ser ut som jag har tagit hål i navel. Kanske kan köra på det. Att jag har tagit hål i navel...
Det är skit jobbigt, Jag går runt och har handen över kompressen för jag mår så dåligt av att ens se den och alla i familjen kommenterar att det ser ut som jag har tagit hål i naveln och det är så irriternade då jag hatar navel piercingar (No hate till dom som har det.)
 
Där har ni anledningen varför jag varit så nere. Det här året har inte varit mitt år och jag vill bara att allt ska sluta och att jag ska bli bra. Men det kommer troligen aldrig hända så jag får väl nöja mig med om jag mår bra 1 eller 2 dagar. Och nu när vi har gått in på Juli månad och jag börjar jobba om 27 dagar så vill jag helst spendera minda dagar med min familj istället för att sitta vid datorn så jag kommer troligen blogga mycket på nätterna istället för dagarna.
 
Bilder från tidigare i år.
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!