Hemskt

Ligger här och är spyfärdig. Så jävla jobbigt och sen har jag en jävla stor mygga. Ni vet dom där stpra myggorna som har ett annat namn.. vad fan heter dom, dom har ett skit äckligt namn också! MEN VAD FAN HETER DOM DÅ!! Herregud jag kunde det för två sekunder sedan. Men ni fattar vad jag menar. Stor mygga som inte en mygg men ser ut som en mygga... Ni fattar? Bra
Herregud jag måste googla vad dom heter.
 
HARKRANKAR SÅ HETER DOM JÄVLARNA!
Så vidriga dom är, vet inte var den är just nu så känns som den flyger runt mig! EUW!
Råkade dessutom slita av ett av dens ben av misstag när den flög vid mig.
Den är säkert arg på mig nu och kommer döda mig.
 
Usch jag vill inte sova.
Men jag måste har mått skit hela gårdagen/dagen och gått runt i mjukisbyxor och sportbh hela dagen och bara målat och slipat och målat lite mer. Imorgon/idag blir det mer måla och tapitsera och sen är rummet klart!
Ni kommer få se rummet när vi är klara.
 
Börjar snart jobba också! Om exakt 4 veckor har jag jobbat 4 dagar :D
Är så jävla pepp men måste vila extremt mycket nu när jag mår så dåligt så jag klarar mig.
Känner inte för att göra nåt alls och vill bara vara med min familj och skratta.
Börjar trivas med att ha Lotta här, Så underbart att ha hennes jävla dumma humor och kommentarer.
Och med pappa hemma så är hela min familj samlad.
 
Mamma, Pappa, Lotta, Maria, Kiki.
Min underbara familj som jag älskar ♥
 
 
Bild 1: Maria
Bild 2: Pappa&Kiki
Bild 3: Lotta
Bild 4: Mamma
Bild 5: Jag
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!