Här sitter jag och deppar medans ni är bäst!

Har suttit och lyssnat på gamla låtar från dom första säsongerna från Glee hela dagen. Nyss satt jag och gjorde det förra inlägget och när jag var klar så såg jag att vi hade extremt många unika besökare och jag bara "WTF? Varför är det så många som har kollat vår blogg idag." men brydde mig inte så mycket mer om det blev bara enormt glad att personer ens kollar vår blogg <3
 
Men sen gick jag igenom dom bloggar jag läser och ser det här
 
Vi har alltså blivit Helgens Awesome på fina Keelas blogg!
Ni ska veta att jag tycker det är jättekul att så många har kollat in vår blogg och även fast ni aldrig kommer kolla in igen så vill jag bara säga det! Det fick mig på sånt bra humör! Har varit jätteledsen hela dan och det här gjorde så jag fick så mycket energi och jag vill bara hoppa i sängen. Blogg läsare måste vara en av dom bästa sakerna man kan ha! Att veta att personer faktist läser om vårt liv.
 
Tack så mycket Keela och ALLA som kollat in vår blogg idag och ALLA som tar sin tid och kollar in här varje dag! Ni är bäst <3
 
MED SÅÅÅÅ MYCKET KÄRLEK FRÅN MIG!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!