Födelsedagsfirande

Ligger nu i sängen och bloggar från Ellos dator medan hon och Maria badar i poolen, skulle egentligen också gjort det men har dundrande huvudvärk så tvinga dom att bada då båda inte ville bada utan mig. Tillslut sa jag "VA SJÄLVSTÄNDIGA FÖR FAN!" och då gick dom och badade med ett skratt. Så jag har legat och rensat lite bland bilderna på kameran då jag har runt 300 bilder och jag behöver fortfarande gå igenom typ 200 av dom och kolla på varje bild och sen vilken som är bäst. Men födelsedagfirandet gick jättebra och Kiki blev jätteglad över sina presenter dock kommer hon få sin present av Mamma och Pappa imorgon.
 
Men bilderna kommer troligen upp imorgon eller senare ikväll, blir ett sånt där inlägg med bara bilder som jag alltid brukar lägga upp när jag har många bilder från nåt :)
Ello åker hem imorgon också D: Herregud vad jag kommer sakna henne! Känns alltid så tomt att inte ha nån som fattar ens skämt runt om hela tiden!
Längtar tills jag kan flytta och vi kan flytta in tillsammans!
 
Men jag börjar också jobba på Måndag, så kommer inte kunna träffa henne på dagarna :c
Så extremt tråkigt får se till att hon sover hos mig varje fredag till söndag så jag får träffa henne dom här 3 sista veckorna på lovet.
 
Ni får vår låt som vi drogar just nu!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!