Dag 25: Berätta om mig själv.

Jag är en 15 årig (snart 16) årig tjej. Jag är blyg i början och pratar helst inte med vilka som helst då jag ofta följer magkänslan och om jag mår illa eller inte känner mig säker runt en person så pratar eller träffar jag helst inte personen. Jag litar ganska sällan på personer och ger nästan ALDRIG andra chanser. Det gör jag bara om du betyder jävligt mycket för mig så det händer extremt sällan.
 
Jag gör lite allt möjligt och gör saker först innan jag tänker efter. Jag kan vara ganska högljud och konstig om jag är med mina vänner. Det är ganska svårt att göra mig riktigt arg men jag blir irriterad extremt lätt. Jag brukar säga vad jag tycker men kan ibland hålla det inom mig om jag vet att personen kan bli ledsen då jag hatar att se personer ledsna. Jag bryr mig extremt mycket om mina vänner och min familj och skulle göra allt för dom även fast jag sällan säger "jag älskar dig/er".
 
Finns väl inte så mycket mer att säga om mig...
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!