Badat

Lotta väckte mig runt 12-halv 1 och fråga om jag ville åka till Fjällnora och bada för hennes morbror och hans familj skulle åka dit. Så va bara att packa ihop saker och sätta på sig bikini och sen hoppa in i bilen och åka. När jag satt i bilen väcte jag Maggi och fråga vad hon gjorde och undra om hon ville åka och bada med mig. Hon sa ja så vi möttes vid Fjällnora vid runt halv 2 och sen badade vi till 4. Träffade också Amanda så vi tre badade och pratade lite. Hade jättekul för har saknat dom sjukt mycket sedan vi sluta skolan! Sen var det bara ett plus att det var smockat med folk som också betyder snygga killar <3
Hade med mig kameran men blev inte så mycket bilder men får se om jag lägger upp dom nån gång! Puss -D



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!