Bada

Ello har precis klivit i poolen och kommer ligga där en stund, själv sitter jag vid bordet här ute och håller Ello "sällskap". Som ni kanske fattar så åkte Ello inte hem igår utan och stanna en dag till och åker hem idag runt 9 på kvällen. Jag ska också gå och lägga mig runt 10 så jag kan vakna tidigt imorgon så jag är pigg och glad och kan vakna tidigt på måndag också då jag börjar jobba.
 
Som ni kanske kan förstå så kommer jag vakna vid 7 och börjar jobba halv 9 till 3 så dom 6 timmarna kommer jag inte kunna blogga. Jag kommer ha min mobil avstängd hela tiden jag jobba förutom 30 min lunch rast som jag får varje dag. Så jag kommer bara kunna blogga efter klockan 3 och jag vet inte hur trött jag kommer vara efter dom första dagarna så jag vet inte alls hur bloggandet kommer bli för min del men jag ska försöka blogga så mycket jag kan dom här sista 3 veckorna på sommarlovet!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!