Am I wrong for saying that I'll choose another way?

Ligger i sängen och lyssnar på musik. Har hjälpt mamma och Maria med att riva bort tapet i mammas och pappas rum och sen har jag suttit vid datorn en stund och sen kom mormor och morfar och åt middag och efter det gick jag och Lotta ut med hundarna och så åt vi lite dessert och nu ligge jag här. Har fortfarande en dundrande huvudvärk men det kan bero på att det regnar.
 
Kollat upp DC:s höstkurser och blivit lite besviken att dom har sin streetdance på Onsdagar, samma dag som KU. Dock kommer jag troligen välja dansen för KU då jag behöver dansen för att inte bli depprimerad igen. Eller så får jag testa på ballet eller något. Nej men jag har alltid älskat att dansa och alltid haft en kärlek till streetdance och tack vare att jag varit så dansglad så är jag kanska "mjuk" så jag behöver inte stretcha eller så efter träning.
 
Men nu ska jag troligen kolla på film, hoppas ni får en bra kväll!
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!