Allt beror på dig numera

Inte bloggat idag då jag först sov till halv ett (!) sen så fixade jag iordning mig och åkte till IKEA med min kära bror där jag köpte en ny säng, sänghimmel och kuddar till mamma. Sängen är såååååååååå skön ! Kommer blogga mer om sängen sen och berätta! Nu ska jag kolla på avsnitt nio av PLL då jag suttit och kollat på alla andra avsnitt under kvällen då det regnade och jag inte kunde dra ut och springa. Och FAN vad jag vill veta vem "A" är!!!
 
Imorgon ska jag upp redan vid 8 för att följa med Makar och Alicia till Makars blivande dagis och kolla läget! Ska bli rätt så kul då jag aldrig varit på ett dagis för att "skola in" någon. Efter det funderar jag på att dra o simma (typ runt elva/tolv någongång) och om bror har tid ta en till sväng till IKEA för att köpa en sak att hänga sänghimmlen på ! 
 
Här får ni några bilder på mig idag och vi hörs väl imorgon ! 
 
Dagens: 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!