Obestämd riktning

Sitter på 848 mot vänge, Uncover av Zara Larsson i öronen och utkanten av Uppsala utanför fönstret. Vill så hemskt gärna bara sätta mig på en buss och åka i obestämd riktning och vara borta ett tag. Typ som när jag åkte till Norrland med buss, så vill jag att det ska vara. Idag är det inte så kallt ute vilket är ganska skönt ^^ ska vara hos Dimitra ett tag nu innan KU, vi ska även småfira vår fina präst Ami som fyller 51 idag :)<3
Kändes ganska skönt att slippa skolan idag, dessa dagar då man är helt borta i huvudet är skönt att få sova ut och ta allt i sin egna takt och inte stressa <3
Blev jättefin idag tycker jag själv så ar gått runt och sagt "Vad fin du är idag" till min spegelbild hela morgonen :3 lite ego får man trotts allt vara ;)
Fredag efter skolan åker jag till Västerås med Dimitra och sover över där, skönt att komma bort och vara med de personer som är några av de få man uppskattar och älskar. Får se om jag hinner träffa alla jag vill se också, Kevin skulle vara upptagen med bilen och åka med Ida på skyttetävling så honom får jag träffa någon annan gång. Malin och Nudel vet jag inte men ska be Emmis tjata på dessa två så jag får träffa de. Malin träffade jag sist i Augusti och Nudel i September....
Bloggar nog mer på bussen hem ikväll eller något

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!