Na na na

Tycker jag suger på att uppdatera... Har smått börjat tröttna på min design också... Det roligaste är att den inte suttit uppe länge alls (mindre än en månad) Jag är allt smart jag...  Just nu sitter jag och noppr mina ögonbryn... Vet inte om jag kommer till skolan imorgon heller.. Har knappt kunnat röra mig idag. Sov fram till halv 2. Har världens mensvärk och mår illa och det är bara blää :(
Ska strax gå och dra på en ansiktsmask och sånt.. Känner att jag borde toppa håret och platta det men vet inte om jag orkar :3 Sen vill jag klippa mig men inte längden utan mer typ kanske snedlugg eller något men vet att jag skulle ångra mig... Nu ska jag även vänta på att mitt naturliga hår växer ut och inte så att jag har en massa rester av svart och rött kvar :) Sen får vi se.. Funderar på Hombré när det växt ut.. eller rött  fast mer ordentligt :) Jajaaj nu ska jag fortsätta med allt, även packa till Västerås <333 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!