I guess u didn't care

Sitter nu på bussen hem, hemma om kanske 15 minuter men kommer förmodligen inte blogga då utan ska förbereda lite inför morgondagen och lägga mig tidigare idag...hade det riktigt kul hos både Dimitra och på KU.. Jag, Dimitra, Markus, Björn och Jakob lekte med en boll mot slutet vilket var riktigt kul :3 Planerade även hela KU och jag längtar redan till nästa <3333 är ganska så trött men ändå inte, liksom blir glad av att ha kul på barnsligt vis. Ibland vill man inte växa upp, men samtidigt så känns det bra :)<3 ha kul sålänge det varar säger jag bara ;)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!