Helgen

Tja! 
Gårdagskvällen spenderades med vänner i skridskohallen och extrafamilj i Vänge och även dagen.. Dock så var vi med konfirmanderna hela dagen idag, fram 11-15 sedan blev det hem till Dimitra igen och äta nudlar, spela Lips och prata liiite innan vi packade mina grejer och jag blev hemskjussad. Sen dess har jag spenderat tid i badkaret och efteråt i skype med Kevin :) Nu sitter jag och kollar på "Two and a half men" säsong 10 avsnitt 4 där Miley Cyrus är med :)
Såfort det är klart ska det bli sängläge.. Är jättetrött :O Skulle lagt mig redan för 3 timmar sedan men sen blev det grejer som kommit i vägen :) 
Vi hörs imorgon, även då jag förmodligen kan blogga normalt igen :) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!