Fluffiga som fan på huvudet ju...

Var på stan i Kalmar... Hittade en skjorta (hipster i know..) en lila typ kofta, militärspetstrosor, en ring, örhängen och en BH till älskling <3 Och nej vi är inte tillsammans... Vi är bästa sytrar <3 
Känns fortfarande sjukt att jag är här... Men det är helt magiskt, känner mig som en i familjen... Känner på mig att jag kommer sakna stället som fan, varit här två dagar men känns som om jag bott här hela livet <3 
Kommer bilder på vad jag köpt när jag är hemma... Orka ta allt nu... Och outfitbild orkade jag inte ta men jag har iaf ett sjukt snyggt linne på mig som jag lånat av sis och sen mina "vanliga" jeans. 
Kvällen kommer gå ut på att rolla (ja vi sitter och rollar i samma rum..) Har även spelat lite kinect och käkat glass <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!