En bild på mig och 10 fakta

Sorry att detta inte kom när det skulle men jag är/har varit sjuk så jag tänker inte på bloggen så värst atm <3
 
1. Jag är livrädd för alla insekter och clowner
2. Jag är allergisk mot Vitlök och Honung men älskar att äta allt med vitlök ändå :3
3. Att bada i badkar är det bästa jag vet, det enda stället där jag kan tänka klart och öppna mina sinnen är i vatten.
4. Jag skulle kunna göra allt för att få spendera i ett garage som luktar bensin eller lackfärg. 
5. jag har nyligen lärt mig hur man använder en locktån ._.
6. Jag ser nästan inget med mitt högra öga
7.  Rosa och lila är min absoluta favoritfärger
8. Jag har spelat piano i snart 11 år och gitarr i snart 2 :) 
9.  Jag är kär just nu 
10.  Jag har bara haft en pojkvän "på riktigt" men det var ganska oseriöst. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!