Brr...

Vid dethär laget borde alla vara bekanta med att kyla och jag inte går ihop... Och imorse när Kevin väckt mig så orkade jag verkligen inte ta mig upp då kylan ba "buuu! Nu är ja här och tänker inte låta bli att kyla ner allt!" Så jag ba awwh FUCK.. Och låg och drog mig... XD och nu sitter man på bussen till skolan... Inte lika dåligt idag som igår :) och efter skolan idag ska ja på middag med Anna och kanske Emma B :) TACOBAR FTW!
Har även fått pengar till busskort men får inte åka till Västerås i helgen för mor min.. Men funderar att ta det nästa helg eller något, beror på när folket kan :)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!