All better, I'm not ready to go

Okej... Ska nog smått återvända till vardagen nu.. Helgen har varit lite speciell eller vad man ska kalla det, tyvärr inte bloggvänlig då jag inte vill att vissa skall veta vad som försigår :) 
Nu sitter jag och dricker te och  betalar lite räkningar (ja jag har hand om det..)  Mor min är på middag och far min tror jag följde med... Är hemma en bra bit in på kvällen, men tror jag ska lägga mig om en timme eller så.. Har haft förbaskat ont i bakhuvudet och tinningarna hela dagen, även lungorna mina är proppade med slem och ryggen värker så jag ska väl pyssla om mig själv också <3 
Bloggningen ska jag försöka bli bättre med, men förstå mig rätt, jag går i skolan <3 
Jag ska hursomhelst vila nu så hörs vi när vi hörs :) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!