Språksociologi

Talar om språksociologi på svenskan, ganska kul att diskutera om vårt språk och allt. Talar även om piktogram vilket är när man avbildar... Som hieroglyfer :P 
Ganska kul att jag inte har något bättre för mig och tar upp det på bloggen. Men det kan vara kul att veta om jag skulle orka skriva allt.. Haha.. Jag är uttråkad och vi slutar snart, sen har jag tyska 14.35 -16.00 och därefter ska jag hem och försöka börja skriva på historiska fördjupningsarbetet som ska in den 8 mars tror jag ska skriva om Raoul Wallenberg och sedan måste jag även plugga Samhälle... 
Fick även veta att jag kan höja betyget i matte och klarade provet vi hade tidigare ^^ Var 7 personer i klassen som klarat provet sen var det 7 som fick F och 6 som inte närvarade :P 
Så jag är fett med skillad :D 
Ska även skriva klart min läslogg i engelska ikväll som skulle vart inne igår woooups! haha ... Men jag är duktig :D Så det är lugnt :)
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!