Just some facts

Ditt fullständiga namn: Elizaveta Komarova
Ditt födelsedatum: 25 juni 1996
Din skola/linje: IT-gymnasiet
Din längd: 174 cm
Din vikt: 78 kg
Din hårfärg: Orginal: Justin Biebers hårfärg Just nu: Rostbrunt/guld/rött
Din högsta önskan: Få åka tillbaka till Tyskland
En väldigt nära vän: Dimitra
Ditt senaste skickade sms: Nej? Det är väl hennes pojkvän? Shit alltså...
Ditt senaste mottagna sms: Jag stönade högt och fortsatte snabbare (roll)
Ett beroende: mobil
Din civilstatus: Singel
Favoritfilm: Step Up.. Eller överhuvudtaget alla dansfilmer som existerar
Något du vill ha: Pengar och flygbiljett
Din favoritfärg: Rosa och Lila
Personen du senast pratade med: Sitter och Pratar med Dimitra nu
Personen du senast träffade: Mina föräldrar
Något avtändande (hos det andra könet): Otvättat hår, oborstade tänder
Ditt favoritplagg i garderoben: Alla mina stickade tröjor
Antal personer du kysst: 4
Något du önskar dig i födelsedagspresent: Systemkamera, körkort, pengar, lägenhet
Din sexuella läggning: Straight
Piercingar: Helix
Tatueringar: Snart
Ditt senaste köp: Chorizo xD
Din favoritbutik: har ingen
Din favoritlåt: Nothing like us ∆
En serie du brukar kolla: Jersey Shore, Geordie Shore
Något du stör dig på: Vissa människor
En person du vill träffa just nu: Dimitra, Kevin, Emma, Ossian.
Antal personer du haft sex med: Nada :)
Något som gör dig lycklig: Hon dendära Greken ;)
Den senaste som ringde dig: Ello, just nu
Något du tänder på hos det andra könet: Morgonrösten när personen vaknar, gröna ögon.
Det du helst äter till frukost: Max ett glas juice
Favoritmaträtt: Pizza
En stad i världen som du vill besöka: Los Angeles
En hemsida du besöker ofta: weheartit.com och tumblr

Har du...
skurit dig någon gång? Ja
rökt på? Nej
försökt ta ditt liv? Ja
legat inne på psyk? Nej
förlorat ett barn? Nej
mist någon du älskat? Ja
någon psykisk sjukdom? Ja

Är du...
deprimerad? Inte vad jag vet
ensam i själen? Ja
sorgsen? Nja
oskuld? Ja

Närhet:
Vem i din familj står du närmast? mamma
Är det någon i din familj du inte har någon kontakt med? min halvsyster, faster
Har du några barn? Nej
Är du singel? ja
Lever dina mor-/farföräldrar? Nej
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!