Tonight is the night

Hej bloggisen! 
Vi vaknade halv tre idag och det kändes ju knas då vi sovit mer än 12 timmar! Men vi tog oss upp vid halv fyra, åt, spelade piano (jag gjorde) och sen fotade jag till bloggen medan Dimitra lockade håret! Hon åkte hem för en halvtimme sedan och jag har precis bytt om och ska strax storstäda rummet, sortera i lådorna, kasta saker, tvätta saker, stryka saker osv! Så jag kommer inte blogga så värst mycket mer idag, kanske sen när jag ska sitta och leka med designen som ska vara klar på tisdag och jag inte ens börjat på ._. Så jag bloggar helt enkelt när jag har tid igen! Hoppas ni får en normalare söndag än jag :) 
Dagens musik ;) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!