Shopping

Ello la upp det hon köpte när vi shoppade så tycker jag också borde göra det eller vad säger ni? Köpte inte alls så mycket!
 
Träning thights från Stadium
Lika dan prickig skjorta som Ello köpte från Gina Trico
En till skjorta från Gina Trico
Mjukishoodie från Cubus
All in one hair Treatment som luktar kokosnöt från Bellbox
Färgbomb från Bellbox (Dock råkade jag köpa fel, jag ska ha 600 så mamma var inne och böt idag till den så jag har 600 istället för 500!!)
Leave- In Conditioner från Bellbox
Mamma köpte också OBH NORDICA Artist Wave Maker till mig som är köpt på Siba!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!