Maj 2013

216 dagar sedan. All min väntan var äntligen över. Hela min värld stannad upp i 2 timmar. Jag fick se mina stora idoler för första gången. Jag fick sjung och dansa till mina favorit låtar. En dag jag sent kommer glömma! Vi ses igen om 185 dagar <3
 
Dagen efter konserten drog jag och Ello till Gotland i 3 dagar!

 
När jag kom hem från Gotland valde jag och Ossian att gå två olika vägar.
 
Va bara att stänga av känslorna ett tag och fixade mig själv och Ello inför den kommande konfirmationen!
Ellos hår var det som tog längst tid att göra!
 
Veckan efter fick jag veta att jag hade fått sommarjobb på ett dagis!
 
Det kändes som varje gång jag fick ett bra besked så var det alltid nåt dåligt som hände som förstörde min glädje. Den 24 Maj dog min andra lilla bebis.
 
Sen var det dax för skolbalen. 9:an gick mot sitt slut med storm steg.
 
KU var min lilla räddning i all skol stress och vi åkte till grönalund och Ello och jag åkte Eclips för första gången!
 
Sist så boddde Ello hos oss sista helgen i månaden och hon drack kaffe i stora lass.
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!