I loved you with the fire

Hej bloggisen! :)<3 
Idag så vaknade jag ganska sent därav inget blogg av mig på morgonen, skolan var lite som vanligt men det ekade tomt utan Dimitra :(<3 Hur som helst fick vi sluta 13:40 då Håkan var hemma och var sjuk, stackarn. Jag drog direkt ner på stan och köpte Alicias julklapp. Köpte även bakformar inne på The English Shop och killen i kassan var jättetrevlig och handsome! Sen köpte jag även en meter rosa sidenband då jag och Dimitra ska ha det på handen när vi ska vara på KU:s tjejkväll !
 
När jag kom hem fick jag ett paket men det var skadat så ska få pengrana tillbaka och nu precis sitter jag och väntar på att lussedegen ska jäsa klart så jag kan baka ut lussekatter ! Funderar även på att koka knäck men det blir om jag hinner annars får det bli i helgen ! 
 
Bloggar senare, cheers ! 
En bild på mig från den sista november
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!