December 2013

 
Det är ju en hel vecka kvar innan hela december har gått. Idag är det julafton och som sagt om exak 1 vecka är året slut och mycket kan hända på en vecka men ni får det som har hänt hitills!
 
Första advent kom på en gång och det var fyverkeri i Uppsala som det vart i många år nu!
 
 
 
 
Ello och jag blanerade hennes liv efter skolan på Espresso House och det gick bra! Hon klarade allt och jag kan inte vara stoltare över henne! Hon kan om hon vill och ibland behöver hon en spark där bak och då är jag helt klart frivillig att ge henne den! <3
 
Sen den där 7 December hände nåt.. Juste lilla jag blev 16 år! Firade lite smått med Ello och Familjen och sen hade vi en photoshoot!
 
Den 14 så var det lucia och dax för Lucia cupen i skolan! Var jättekul att se att alla engagerade sig som dom gjorde! <3
 
 
Den 16 så fyllde min storasyster 18 år och blev myndig!
 
Den 18 slutade jag min första termin på gymnasiet. Kunde inte varit lyckligare än vad jag är idag. Ser redan fram emot att se dom den 8:e igen! SKYNDA DIG NYA ÅRET! JAG BEHÖVER DIG!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!