You never know

Godmorgon bloggen! 
Jag har faktiskt klivit upp och bäddat sängen och borstat tänderna redan, det brukar ta så in i helvete mer tid än vad det gjort idag! Mitt mål för dagen är faktiskt att inte somna, då jag är ovan att kliva upp så tidigt som jag gjort idag och jag måste lägga mig tidigt då det bara är 3(!) dagar kvar innan jag ska upp och hänga med till skolan, sen är det ju bara 5 (!) dagar kvar tills JAG BÖRJAR TVÅAN! OMG!
 
Jag känner redan på mig att året kommer bli svårt men kul, har satt upp nya mål och bestämt mig för att klara dem. Vet man vad man vill redan från början och sätter belöningar vid varje "Finish Line" så kommer man sträva mot att nå målet för det är något man vill ha (:
 
Nu ska jag fixa lite saker och sedan sätta mig framför TV:n med en skål flingor :3 Hoppas ni får en bra start på dagen ! 
 
Exakt ett års skillnad på mig ^ Vad har ändrats? Kommentera gärna! 
 
Kommentarer
Postat av: Adriana Aroose

Gör du bloglovin byte? :)
ps. riktigt snygg blogg!!!!

Svar: Ja självklart :)
Tack!
Elizaveta Komarova

2013-08-16 @ 09:18:42
URL: http://aaroose.blogg.se
Postat av: Adriana Aroose

sv: Nice! följer dig nu, blev nummer 5! Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev! :)

Svar: Jag blev nummer 6 :) !
Elizaveta Komarova

2013-08-16 @ 09:31:25
URL: http://aaroose.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!