Yo & Berry

Hej bloggen! 
Dagiset var jättekul och spännande, riktigt trevliga hela bunten. När vi kom hem satt jag och kollade på PLL ett tag och åt lunch sedan började det ösregna så jag gick och la mig i min säng med musik i öronen och lyckades somna. Har även varit och simmat med Alicia, körde 1,5 km i vattnet och 5 på cykel! Och nu mina vänner, ska jag cykla till Gränby C för att unna mig en Frozen Youghurt då jag tycker jag förtjänar det :) 
 
Blir att däcka i sängen tidigare idag då jag vill kunna gå upp tidigare imorgon och åka till Västerås ! Men det får jag planera senare ikväll för nu ska jag somsagt åka iväg! 
 
 
Sist jag åt på Gränbys Yo & Berry 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!