Västerås

Hej hej hej hej ! 
Har precis kollat klart på Avsnitt 16 av PLL säsong 1 och jeeeees vad komplicerat allt ska vara .-. fattar varför jag inte följt någon serie tidigare ! 
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig då jag ska ta bussen 10:35 mot Västerås imorgon och kommer tillbaka senare (sent) på kvällen. Dock har mamma lovat att jag får ligga och dra mig på Lördag så det blir ju asnice! Kommer dessvärre inte träffa Dimitra då det är som hon skrev, att hon behöver vila i helgen. 
 
Nu är det sängläge. Godnatt ;*
 
 
Dagens på Yo & Berry 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!