Utråkad!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.00
Hur många resväskor äger du? 1
Vilken var den senaste filmen du såg? The Odd Life Of Timothy Green
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? One Direction
Vad åt du till middag senast? Kyckling och Ris
Kan du vissla? Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Jag gör det fortfarande
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte så strot
Hur många syskon har du? 3
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 och en soffa
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? Nej, det gör diskmaskinen
Har du gråtit offentligt? Nej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej
Vad har du med dig in på bion? En kompis
Vad har du för väder? Mörkt så ser inte
Har du en blogg? Yes box
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Vi har inte börjat en så kan inte säga det än :)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
Vilken är din favoritdrink? Vatten :c
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej
Vilken är din favoritfrukt? Äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Vad var det senaste du åt? En muffin
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Efter min farfar
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Ta det lungt, det kommer bli bra i slut endan"
Tycker du om att krama folk? Ja
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ariana Grande och det är bara för jag har rött hår...
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Dimitris
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!