Tjockisfrukost!

Äntligen kan jag skriva GodMORGON och faktiskt använda ordet i rätt tid då det mer eller mindre är morgon just nu. Jag klev upp för ett tag sedan och ska nu börja fixa mig inför skolan (shit vad konstigt det känns att säga så!) , även om jag själv inte ska ha lektioner eller något så ska jag ju trots allt till min egna lilla älskade skola :3 
Jag som även aldrig brukar kunna äta så pass tidigt som nu sitter och äter massor och tänker på varför jag känner mig så peppad, men sen slår tanken mig: MIN BÄSTA VÄN KOMMER GÅ PÅ SAMMA SKOLA :D Och det är inte bara det, JAG BÖRJAR TVÅAN! Och nu när jag skrev det pirrade det till sådär lagom nervöst i magen ^^
Lycka på hög nivå eller? Bjuder på en låt av Nirvana som jag lyssnar på mycket sen massor år tillbaka! 
 
Kommentarer
Postat av: Jonna :D♥

Kul att börja på samma skola som din bästa vän :D

Svar: Skit kul! Imorgon är det första dagen då båda är i skolan och har lektioner :DD
Elizaveta Komarova

2013-08-19 @ 09:15:01
URL: http://godiisqueen.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!