The Other Side

Sitter i köket med Maria och Håkan. Solen lyser på mig genom fönstret och ger lite värme. Hade på mig en äcklig tjock tröja idag, okej den var inte äcklig men det var jättekallt och har regnat hela dan men jag vill att det ska vara jättevarmt och solsken. Äntligen är det helg alla fall och jag har helg tills på måndag! YES! Dock är det bara sista veckan på jobbet :c Så sjukt tråkigt!
Men ja, finns inte så mycket att säga! 
 
JAAAAAAAAAAAAA, Fick precis reda på att den 21:a så börjar Innebandyn för Kiki! Så sjukt kul att åka till alla matcher! Dock ska dom inte heta Hagunda längre så det är lite depprimerande men hoppas att dom åker till Örebro nästa år! Var ju där i år i en helg när det var Örebro cuppen. Innebandy är en av mina favoritsporter!
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!