TCA

Kan vi bara säga att årets Teen Choice Awards sög. Dom sa typ bara 1/3 av alla kategorier och man bara wtf och dom var så sämst för när 1D hade vunnit och kommit upp på scen så ignorerades typ Niall och Louis totalt. Dom enda som stannade av 1D var Harry och Zayn. Liam, Niall och Louis åkte till flygplatsen på en gång för att åka hem till UK. Sen nämnde dom inte ens kategorierna där Justin var nominerad i eller den som Robert Down Jr var nominerar i. LIKE WTF! DO IT RIGHT FOR GOD SAKE! Men 1D vann alla sina kategorier som dom var nominerade i sen sa dom inte kategorierna som Harry själv var nominerad i så ja...
 
Men när Lea vann och hon gick upp på scen och pratade började vi stor gråta, vi grät i 10 min och det var verkligen heart breaking att se! Stay Strong Girl!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!