Svar på kommentar

Såklart jag kan det :)
 
 
När jag började i 7:an på KS så hade jag enormt stora problem med mig själv och hemma så jag hade sjukt svårt att skaffa vänner och var mest i bakgrunden med dom få vännerna jag lyckades få. Men dom vännerna som jag fick på KS har hjälpt mig att bli personen jag är idag och utan dom skulle jag fortfarande bära på mina brister och låtsas vara glad.
 
Förutom Maggi så saknar jag mina andra tjejer som var i vår lilla "gäng"
Amanda
Livia
Lisa
Anna
Malin
 
Alla är så olika och det är det jag älskar mest med dom. Alla har sin egen personlighet och sin egen humor men alla fall kommer vi överrens så sjukt bra.
Men jag kan försöka skriva om dom en för en :)
 
 
Vi börjar med Amanda. Amanda är yngst av oss 7. Hon är 98:a och vi två började prata andra skoldagen i 7.an då hon har diabetes och i 7:an tog hon sprutor för att kunna äta och vi satt tillsammans på Lunchen och jag är livrädd för sprutor så när hon tog upp sprutan bad jag om ursäkt om jag kollade bort och förklarade varför. Ganska konstigt sätt att skaffa vänner men det funkade :)
Hon gillar samma saker som mig och vi förstår varanadras skämt.
 
Sen har vi Livia, hon är som Amanda dock har hon en egen humor men förstor andras humor. Vi blev vänner då Lisa och Liviva redan var vänner innan dom började på KS, dock hade Livia hamnat i vår pararell klass men fick byta till vår klass. 
Som sagt är Livia som Amanda och gillar samma saker som hos och vi kan prata om det mesta med varandra :)
 
Sen har vi Anna, Hon var den sista att komma in i vårt "gäng", hon började i höst terminen i 8:an om jag inte har fel. Hon kände Lisa,Livia,Maggi och Malin från innan. Anna är den som är mest spontat och vill alltid göra så mycket på en och samma gång så när man är med henne från man verkligen ett skratt för livet!
Hon följer verkligen kändis världen och vet nästan allt om alla kändisar känns det som, och om man pratar om nåt så vet hon exakt vad det är.
 
Sen har vi Lisa, vi blev vänner i 7:an när Amanda och Hon träffades på spanska lektionen. Amanda presenterade eller vad det heter Lisa för mig och vi blev vänner. Lisa är en person som man verkligen inte kan vara arg på och hon kan inte vara arg på en men hon säger till om hon tycker man går förlångt. Hon är en tjej som verkligen är försiktig men när hon är med Anna så fattar man knappt vad dom pratar om.
 
Och sist men inte minst har vi Malin. Malin började hösten i 7.an. Hon kände Lisa och Livia sedan innan. Malin är en blyg tjej men när man lär känna henne så är hon underbar. Jag var alltid avis på hennes blonda ängla lockar till hår. Men hon är som Lisa och är en försiktig tjej men när är vän med henne så kan man skämta och skratta tillsammans.
 
Så en snabb sammanfattning.
 
I början av 7:an var det Jag, Amanda och en tjej till som jag inte har skrivit om här.
Sen några dagar efter så kom Lisa och Livia. Sen höstterminnen kom Malin.
Sen kom Maggi och Sist kom Anna.
Livia,Lisa,Malin,Maggi och Anna kände varandra innan KS då dom hade gått på samma skol och bodde nära varandra.
 
Det är dom jag kommer sakna från KS. Mina underbara tjejer som har hjälpt mig att bli personen som jag är idag. Kommer bli en stor ångest att behöve möta nya hinder i livet utan dom här tjejerna. Dom betyder sjukt myckt för mig även fast vi inte har samma vänskapsband som jag har med Maggi eller Ello. Dom är bäst och jag önskar dom all lycka i livet <3
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: En enkel fråga

Men den andra tjejen då, hon du inte skrivit om, kommer du inte sakna henne??

Svar: Såklart jag kommer sakna henne. Vi var jättebra kompisar i 7:an och 8:an men i 9:an blev hon som en helt annan person. Jag kommer verkligen sakna henne jättemycket och tycker det är jättetråkigt att vi gled ifrån varandra när hon ändrades. Jag ändrades så klart också jävligt mycket i 9:an. Det är nåt man gör. Men jag kommer sakna henne jättemycket och skulle tycka det var jätteroligt om vi fick upp kontakten igen!
Elizaveta Komarova

2013-08-02 @ 15:25:26

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!