Sista dagen

Shit va sorligt det var att säga hejdå till alla barn!
 
Dom kramade en och sen så la dom sig på golvet och tog tag i ens fotleder och skrek att vi inte fick gå! Sen när dom tillslut hade släppt så såg dom så sjukt ledsna ut och sen när jag hade gått ut så hörde jag hur det knackade på fönstret och när jag vänder mig om så sitter den minsta tjejen på fritids och vinkar åt mig med en ledsen min :( Aldrig har jag mått så dåligt när jag vänt mig om och gick iväg med min ensamma gula ros. Cecilia bad mig, Elin och Martin och komma till personarummet vid 1 och då hade hon förberätt med tårta, kakor och saft som hej då.
 
Dom här 3 veckorna har varit bäst! Har fått lära känna underbara små barn som verkligen har accepterat en och man har varit omtyckt av alla. Skulle lätt spola tillbaka tiden och göra om det vilken sekund som helst!
Har haft den bästa handledaren, dom bästa barnen, bästa lokalerna och jag har fått arbeta med dom bästa personerna som helst! Ett stort tack till feriearbete som satt mig på den bästa jobbet jag kunde önska mig och tack till all personal på skolan/fritids.
 
Nu peppar vi till gymnasiet på måndag!
 
Elin & Martin
 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!