Så jävla glad!

Blev så lycklig när jag gick in på mitt bank kort och såg att jag hade fått in min lön! Första reaktionen var "Varför har jag så mycket pengar på mitt kort?" sen insåg jag att jag hade fått min lön och jag typ skrek rakt ut i bilen av lycka! Känner mig så stolt över att jag har känat mina egna pengar. Mina helt egna pengar som jag får göra vad fan jag vill med!
 
Det första jag ska göra är att betala Ello för min konsert biljett och sen ska jag betala Lotta också sen är jag skuldfri! Så jävla underbart det känns att veta att jag har känat egna pengar! Kan inte sluta le!!! :D
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!