Påväg att bli sjuk

Usch. Jag vill bara ha helg ju på en gång, känner mig jättekraslig och det känns som jag ska bli förkyld snart så helgen blir tt spendera i sängen med alvedon och kolla på Supernatural och bli frisk tills på måndag. Får schemat för resten av veckorna idag också. Kommer inte alls ihåg tiderna även fast det var jag som skrev dom. Idag är det fler barn. 4 tjejer och 3 killar.
 
Slutar vid 4 idag så är 3 timmar kvar. Ska bli skönt att komma hem då jag har på mig shorts idag, trodde det skulle bli varmare idag men nej. Satt och frös i mitt rum när jag vaknade, ville bara lägga mig under täcket igen och sova bort dagen. Imorgon har jag sov morgon till hlv 10 och sen slutar jag halv 5. Nästa vecka blir det ännu mer barn och det betyder att vi kommer bli uppdelade på två avdelnignar! Jag hoppas verkligen att jag hamnar med Elin
 
Vet inte vad jag ska skriva mer, får se om jag skriver nåt när jag kommer hem. Hopaps ni har en bra dag!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!