Partyyyyyy

Hellu bloggen! 
Jag har inte hunnit blogga idag då vi haft fullt upp hemma! Vaknade vid halv tolv och vid tolv  kom min äldsta brorsson Mischa hit, han ska stanna här hela veckan, så himla kul! Vid tre kom min broder hit med sin tjej Alexandra och hennes son Max då vi började grilla och har väl precis gått ifrån bordet. Sen kom även brorsans kompis Alexey hit och hänger med oss nu. Har precis vart en sväng till ICA och köpt glass och dricka och ska fortsätta ha kul! 
 
Arbetsveckan börjar imorgon för Dimitra och jag får chilla en liten stund till. Kommande veckan ska jag hinna med ett bröllop på Lördag och då kommer ni även få bilder på klänningen vi sytt på hur länge som helst ! :D 
 
Men nu ska jag vara lite mer social mot dem andra och bloggar senare :) 
 
Bild från igår och nyss :) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!