Not really sure how to feel about this

Sitter på bussen hem från skola ännu en dag. Mådde bra fram till Lunch sen fucka allt hur och jag blev jätte deprimerad. Flög runt tusen tankar i huvudet och det blev inte bättre av att ha matte som är mitt sämsta ämne. Snacka om att jag kände mig patetisk och dum i huvudet. Vill bara att dom här 30 min flyger iväg så jag kan komma hem. Känner mig jätteledsen och sitta på en buss utan att kunba orata med nån betyder ännu mer tankar.

Jävla skit.

Vill bara att det blir fredag så jag får träffa mina tjejer igen. Vilk bara gråta för jag saknar dom så mycket! Okej jag älskar min nya klass men jag är bara med killarna och dom förstår mig inte på tjej sättet som jaf behöver just nu.



Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!