Nervös

Usch haft hemska mardrömmar om skol starten imorgon... Har sjukt ångets och panik över imorgon. Mår illa och vill bara gråta för jag är så nervös. Axlarna sitter vid öronen och jag känner hur hela jag spänner mig och har spy smaken i munnen försöker lyssna på lugnade musik och försöker intala mig själv att allt kommer gå bra.
 
Ello kommer vara med mig, Jag har varit på skolan en gång redan, Jag vet vilken lärare jag kommer ha.
 
Dock är det den nya klassen som gör mig nervös. Tankarna över att allt kommer bli som lågstadiet. Att alla kommer tro att jag är konstig och inte vill prata med mig... Tankarna över att bli ensam i 3 år. Jag vet inte hur jag ska vara första dagen, jag är sjukt blyg när man träffar mig första gången men det känns som om jag gör det så kommer folk inte vilja prata med mig och jag vill inte vara helt hypad som jag blir med Ello för då kommer alla vilja undvika mig och jag kan inte vara nånstans där emellan för det är inte jag... Jag vet inte.
 
Jag vill inte kommer troligen ligga och gråta inatt eller nåt...Nej usch det här kommer inte gå :(
Dock var jag ännu nervösare när jag skulle se One Direction och det gick ju bra eller hur? Så det här borde funka. Jag kan klara det. Jag behöver inte vara nervös det kommer gå bra. Allt kommer gå bra och jag kommer ha Ello brevid mig hela tiden. Jag klarar det. Vad är det värsta som kan hända lixom?
 
Eller hur? Alla är väl nervösa första dagen? Det är inte bara jag som är det, alla andra kommer också vara nervösa! Det kommer gå bra Dimitra, du klarar det! Du kommer älska det!
 
Sitter och lyssnar på Klingande - Jubel just nu men ska kolla klart på Orange is the new Black då jag är på avsnitt 10 nu så bara 3 kvar! Sen gör jag en sånd där recension!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!