Min egna lilla prinsessa

Saknar Kiki så oerhört mycket just nu... Det känns extrem jobbigt att jag inte träffat henne på typ 3 dagar och kommer inte få träffa henne på 2 till. Jag brukar klara mig utan att sakna henne om hon ska vara borta en längre tid men då brukar jag ofta få säga hejdå så tror att det är det som är felet för mig just nu... Saknar henne jättemycket! Saknar hennes röst och hur irriterande hon var varje gång hon kom in i mitt rum. Det känns bara tomt och tyst i huset... Har dessutom inte pratat med henne i telefon på hela tiden då jag inte haft tid och jag känner mig jättehemsk nu när det bara är 10 dagar kvar på sommarlovet och jag inser att jag typ inte har gjort nåt alls med henne på hela sommaren...
 
Känner mig som världens sämsta storasyster just nu...
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!