Jobb tider

 
Det här är mitt schema för den här veckan och nästa vecka. Som ni ser är jag ledig på Måndag! Och vet ni vad det här också betyder? Det är bara 13 dagar kvar tills jag börjar i skolan :o
Men jobbet är jättekul och man börjar verkligen ta ansvar. Idag fick jag trösta två barn. Bröder. En av dom ramla av ett bord och den andra blev inkastad i en vägg av sin bror... Men det är verkligen jättekul vi har runt 20 ungar och idag var det jättevarmt sen när jag kom hem så började det blåsa jättemycket och blev det en regnskur så jag gick och la mig :)
 
Vet ni vad det värsta är? LOTTA OCH ANDREAS GICK IN OCH KOLLADE PÅ MIG NÄR JAG SOV! VARFÖR MÅSTE ALLA GÖRA DET. HERREGUD LÅT MIG SOVA FÖR GUD SKULL! Ska skaffa nyckel så jag kan låsa dörren när jag ska sova så ingen jävle kan komma in och kolla om jag sover. Börjar bli smått irriternade!
Sitter och chillar med dragsters och ska väl snart gå och lägga mig även fast jag har en liten sovmorgon.
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!