James P. Sullivan

Godmorgon! 
Vaknade klockan nio och låg o drog mig till strax innan tio, fixade frukost och satt igång Monsters Inc. på TV:n och nu ligger jag i sängen o kollar på det. Igår vart jag äntligen klar med säsong två av PLL så nu är jag snaaart ikapp ! :D  
 
Idag måste jag hämta saker som jag glömde hos Asal igår och även hämta min cykel som hon lånat nu på morgonen sedan får vi se om jag följer med Alicia till en av hennes bekanta, den personen äger en frisörsalong så vi kanske ska hänga där, och är jag duktig nog på att övertala kanske hon och hennes kompis får fixa mitt hår :D Annars har jag inget "större" planerat. Imorgon ska jag hänga med Cajsa så vi märker vad jag och hon hittar på, saknat henne så ska bli skitkul! 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på MI och göra något mer :) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!