I've fallen for your eyes, But they don't know me yet

Har försökt skriva nu hur länge som helst men jag vet inte vad jag ska skriva. Ni har redan fått allt som händer på mina dagar och jag kan inte skriva det om och om igen för då blir det tråkigt. Håller tummarna för att Ello kan sova hos mig imorgon tills på Söndag. På Lördag ska vi fira Mofa som fyller 81 imorgon <3
Sen kommer Lotta hem imorgon kväll också men hon flyttar 1 septermber tillbaka till Karlstad, Ganska Extremt tråkigt, Har varit underbart att ha henne här för det var hon som hjälpte mig att berätta allt skit för mamma och pappa. Tack vara henne så är jag lycklig idag.
 
Imorgon är det en kort dag, slutar redan 10 i 2. Kanske tidigare beror på när vi idrottslärare släpper oss vi ska bara prata om idrotten då det är introt på idrottskursen om jag kan kalla det så. Jag är jättetrött och känner mig inte alls på ett bra humör. Vill ha tillbaka Ello så jag kan få skratta lite. Ska bli skönt med lite helg, veckan har varit mer eller mindre hektiskt varje dag och jag känner att min kropp inte klarar av det just nu. Har kännt för att gråta i 3 dagar nu men samtidigt vill jag inte gråta eller ha ett piss humör i skolan. Får se till att leta reda på en sorlig film så jag kan ligga och gråta innan jag somnar.
 
Nej men nu ska jag gå och lägga mig orkar inte vara uppe längre, hade min första svenska lektion och första tyska lektion som vi har på Internationella och jag kan bara säga att jag fattar varför jag hoppade av tyskan i 8:an, Måste vara en av dom tråkigaste ämnena i skolan :c
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!