It's not much of a life you're living

Vaknade 20 i 9, helt tyst i huset det enda jag hörde var mina tankar och Håkans små tassar mot mitt trä golv. Kunde inte somna om så jag drog mig upp ur sängen och gick ut. Ensam vaken. Mamma vaknade ganska snabbt efter så jag tog Marias bok Dandy och min mobil och hörlurar och gick och la mig i mammas och pappas säng och satt på musik och läste. Ska snart duscha och sen blir det att gå ut med hundarna. Lotta kommer idag istället.
Sen blir det att klä på sig och dra mot Fyrishov för att gå på rix fm festivalen och direkt efter rix fm så blir det hem, byta om, sminka sig och sen iväg till Momo och Mofa där resten av släkten väntar.
Tror det kommer bli en ganska bra dag ialla fall, ska försöka äta lite idag också.
 
Hoppas ni får en bra dag :)
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!