Hon vill va du och hon skulle vilja ta din plats

Sitter och lyssnar på Norlie och KKV, deras nya album har blivit min nya drog. Borde egentligen läsa klart Historia läxan men orkar inte, fucking källkritik. Börjar 08.55 imorgon med Historia så det är ganska bra om jag läser klart det. Vi fick också en lite läxa i Engelska idag! På måndag ska vi ta med nåt som betyder mycket för oss och sen ska vi på Engelska prata om objektet och jag vet redan vad jag ska ta med. En av sakerna som betyder mest för mig! 
 
 
Var påväg att tappa min mobil i toaletten idag också :c Fan va irriterad jag skulle bli om jag gjorde det! Skulle seriöst dampa sönder totalt! Men den klarade sig och är hel och torr :)
HAMID OM DU LÄSER DET HÄR, SLUTA SITT VID DATORN OCH GÖR HISTORIA LÄXAN!
 
Nu ska jag göra klart historia läxan :)
Gammal egobild hej :)
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!