Hello, hello, hello, how low ?

Just nu spenderar jag min tid på en buss, påväg hem till min broder för att slösa lite tid av min sista lediga kväll/natt på sommarlov 2013.

Efter att vi vart på stan och träffat massor med människor som till exempel Maggi så åkte jag hem där vi bestämde oss för att dra o simma. Tyvärr kände jag inte riktigt för att simma idag, blev tio längder och sen flöt jag bara runt och fördrev tiden.. Riktigt trist att det blev så men tror bara jag är allmänt trött! Tänkte även en massor men nu när man vill sätta ord på vad det var så kommer jag inte på en konkret sak <3

Kurt Cobain har en vacker röst :3 fan vad jag plötsligt börjat lyssna på Nirvana igen! Lyssnade på dem i mitten av sjuan, men var samtidigt ett grymt Tokio Hotel fan.. Och så ser man på mig nu: DIE HARD belieber med hur blandad musiksmak som helst :3

Ska hoppa av bussen strax så <3

Sincerely E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!