Forget about tomorrow, tonight we're drinking from the bottle

Hej hopp gummisnopp...
Jag vaknade halv nio men tänkte "eftersom väckarklockan ringer nio kan jag sova lite till" tror ni jag kommer upp vid nio? Nej blev att kliva upp strax efter elva istället! Fixade ett glas kallt te och satt framför datorn o mixtra med spotify ett tag innan jag klädde på mig o fixade mig, nu sitter jag på bussen. Blir tyvärr inte att träffa Cajsa då hon kunde efter fem och jag skulle vara hemma vid sex så får vänta tills jag träffar henne och alla andra gullisar på onsdag!

Imorgon gäller skola, dock inte för att plugga eller dyl. så blir att kliva upp vid sju någongång, lycka till Ello! ;)

Vi får höras senare då jag ska lalla runt på stan nu, puss :*
Bild på en av nya tröjorna o mig igår!
-E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!