For now and forever

Med tolv procent kvar på datorn säger väl det sig självt att jag inte kommer skriva ett megalångt inlägg nu men jag ville bara kika förbi och önska er en godnatt. Kvällen har gått ut på att planera med Dimitra, Hannes och Sebbe och sen även på ett besök hemma hos pappa vilket var trevelans! Sen så fuckade lite grejer ut med mitt USB så måste till pappa imorgon också vilket är lite sugigt men kan egentligen bara ta 127 från skolan sen så kommer jag hem till honom på enklaste och snabbaste sätt! För de filer jag behöver är något jag behöver prompt som inte kan vänta. Ska nog förmodligen även skicka allt redan där så jag inte glömmer det. 
 
Imorgon börjar jag halv elva och slutar två för er som undrar eller bryr er, för er andra säger jag bara HEJ :D istället ;) Nu kom jag på en grej till jag måste göra innan jag lägger mig så vi får helt enkelt höras under morgondagen.. GODNATT!
 
Såg denna bild och insåg att jag saknar min helix och min amerikanska flagga, ska nog ta o hänga upp den när jag kommer på var jag vill ha den ! (Bilden är tagen 20 oktober 2012) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!