Embrace myself

Blev så arg nyss, orkar inte att folk som minst sagt är dubbelt så gamla som jag orkar lägga ner tid på sådant. Nu ska jag hur som helst gå o lägga mig, skola imorgon, upp klockan halv sju för att hinna, ska plocka fram kläder och sånt nu så är det iaf klart! Målat naglarna och skaffat premium på spotify är typ allt jag gjort idag, annars har dagen gått ut på att sitta på stolar rakt upp och ner lite överallt i Uppsala ! :) Bjuder på en sammanfattning från igår nedan och tackar för mig, puss <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!