Dålig dag!

Glömde ta mina tabletter imorse och kom på det när jag satt på bussen mot skolan, trodde seriöst jag skulle spy när jag satt på bussen men jag klarade mig hela dan men med smärta i rygg,mage och huvud. Hade bara en ipren i jacka som jag behövde ta till lunchen men fick så jävla ont så jag ringde mamma och bad henne komma med medecin så jag kunde ta min ipren så hon kom med medecin till min till lunchen men om jag glömmer på morgonen så tar inte tabletterna lika hårt så jag gick runt med smärtan hela dan men hade humöret uppe ändå!
 
Men jag kände det på mig sen när jag hade slutat hur sjukt dåligt jag mådde, allt snurra och jag ville bara hem. Hem Hem Hem! Sen när jag kom hem så satt jag vid dator lite och sen gick jag och la mig och sov i 1 och en halvtimme innan jag vakna och åt middag och sen så gjorde jag Matte läxan som vi fått, Eller läxa och läxa vi som inte hade gjort klart matte talen idag på lektionen skulle ta hem och göra klart och jag har sån tur att jag har en underbar storasyster som är värsta matte geniet så det gick väl på en halvtimme.
 
Nu ska jag ta bort sminket och lägga mig, mår fortfarande lite dåligt men ska ta lite tabletter och få en bra sömn för imorgon börjar jag 10.30 med samhälls kunskap och sen slutar jag 15.55 och har Tyska som sista lektion! Kul kul!
Men nu ska jag sova, hoppas ni har haft en bra dag och kommer få en lika bra imorgon :)<3
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!