Come and get it.

Låg och solade och insåg att det är 9 dagar kvar tills gymnasiet, helt sjukt vad sommarlovet har gått snabbt. Är sjukt nervös inför det, men jag vet att det kommer gå bra. Kommer sakna alla kompisar från skolan, och att inte se Dimitra varje dag. Men det kommer gå bra för vi vet var vi har varandra. ♥ 
 
Jag vill börja med att diskutera musik. Mina sommarplågorna för mig. 
 
1. Shakira - Objection. 
 
2. Michael Jackson - Fall again. ♥ 
 
3. Shakira ft. Beyonce - Beautiful liar. 
 
Alla de här 3 låtarna handlar om kärlek, den första älskar jag för att jag texten är så himla bra. Om man inte kan italienska/ spanska så finns det en engelsk version. Den handlar om att hon gör allt för en kille, som knappt ger något tillbaka och som håller på med en annan kvinna. Och hon sjunger om att hon måste fly från honom. Den andra låten med min älskling, handlar om att han bråkar med kvinnan han älskar men att han vill vara med henne för allid, att han vill falla igen. Den tredje låten handlar om en kille som är otrogen och de sjunger om deras sida av historien. Älskar de här låtarna och kan lyssna på de hur många gånger som helst. ♥
 
Jag har funderat ganska mycket på framtiden och hur jag kommer bli som person, jag tror att det kommer gå bra för mig faktiskt. Min plan är att skaffa ett helgjobb när jag fyller 16 år. När jag flyttar så kommer jag säkert vara över organiserad haha, när jag har egna saker så brukar jag vara väldigt noga med hur jag gör med det. Jag kan tänka mig att jag kommer typ skrika åt folk som kliver på min matta, haha. Man tänker liksom att skolan åh den är så jobbig och så, men den är i princip nyckeln till framtidens dörrar. Vill inte låta som en tråkig vuxen, men skolan är verkligen superviktig. Jag vill ju komma någon vart med mitt liv. Mitt drömjobb är ju inom polistyrelsen. Dvs. det jag har funderat på har varit väktare, ordningsvakt, eller polis. Det har jag velat sen jag var 7 år gammal. Ah, kanske lite tråkigt inlägg då, men men! Framtiden är viktig att man tar en liten funderare på när man snart är 16. Min dröm är ju att jag fortfarande är i ett förhållande och att vi kan flytta ihop. Men det ligger två år framåt. Det kan man aldrig veta säkert, hoppas kan man ju alltid! ♥ 
Snuskmaggi. XD 
Jag står fast vid att vissa människor bara är helt jävla dumma i huvudet. 
 
 
 
Puss. :* <3
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!